דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אני והריהוט שלי 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 2306 פעמים ]

אני והריהוט שלי

עולם הריהוט המשרדי שפעם היה מאוד מורכב ומסובך, הפך להיות מורכב ומסובך מתמיד. הרבה מאוד סעיפים חדשים ומורכבים, סגנונות עיצוביים, סוגי עץ, סוגי בד. מראה ההיי טק, מראה יוקרתי והרבה מאוד דברים שלא היו לפני עשר שנים.

אז איך ניתן לדעת מה באמת מתאים לך למשרד כאשר יש מבחר כל כך עשיר? האמת שזה לא פשוט בכלל, בדיוק בגלל זה אנחנו הכנו מאמר מעולה שבא לספר לכם על הדברים שאנחנו ממליצים לכם לעיצוב המשרד ומה יכול להתאים לכם באמת. הרי זה בעצם עיקר העניין.

ריהוט משרדי מעיד רבות אודות העסק עצמו. למשל, ריהוט משרדי יוקרתי ומעוצב ישדר אוירה של יוקרה ואיכות. ריהוט משרדי מוזנח ולא מושקע ישדר אוירה של זילות ואף חוסר מקצועיות. דרך הריהוט המשרדי אם כך, יכול העסק לשדר את האופן בו הוא מעוניין לשווק את עצמו לקהל הלקוחות.

ריהוט משרדי לרוב משמש כריהוט פונקציונאלי לצרכי המשרד כגון מעמד למחשב, פינת המתנה, דלפק קבלה, פינת מזכירות, פינות עבודה, חדרי ישיבות וכיוצא בזה. ריהוט משרדי הינו ריהוט אשר נעשה בו שימוש תכוף ויומיומי.

אי לכך חשוב לבחור בריהוט עמיד ביותר אשר יחזיק מעמד לאורך זמן ולאורך שימושים מרובים. הריהוט המשרדי מעוצב ומיוצר כיום משלל חומרים הכוללים את העץ המלא, המתכת, הפורמייקה, הפלסטיק וכיוצא בזאת.

ריהוט משרדי למשרד המודרני שלכם- זה כבר לא רק לעשירים בלבד

משרד רציניים אשר מכבדים את עצמם מעצבים את המשרד בעזרתו האדיבה של מעצב פנים מקצועי. משרדי עורכי דין, רואי חשבון, יועצים פיננסים וכדומה, הינם משרדים אשר עיצובם מעיד על אופי המקום ואף על טיב עבודתו. ריהוט משרדי אינו עוד ריהוט פשוט וחסר חן אלא ריהוט מתוחכם בעל אמירה אישית.

ריהוט משרדי מעוצב אשר אינו רק בעל צורך פונקציונאלי יהפוך את המשרד לפינת חמד אשר נעים להיות בה. הדבר לא רק שישדר יוקרה ומקצועיות ללקוחות אלא גם יגרום לבעלי המשרד ועובדיו לרצות להשאר בו בשל יופיו ונעימות השהייה בו.

ריהוט משרדי מעוצב אינו כולל רק שולחן ישיבות, כסאות מנהלים או שולחן מנהלים משרדי. ריהוט משרדי יוקרתי יכלול שפע פריטי ריהוט ואקססוריז אשר יפוזרו בהרמוניה במשרד. לדוגמא: פינות ישיבה מיוחדות נותנות לכל משרד אופי מעניין ואוירה מיוחדת.

כיצד לבחור בריהוט משרדי? האם ניתן לעשות את זה לבד?

חשוב כי תבחנו קודם כל מהם צרכי הריהוט של המשרד שלכם. רצוי גם לבדוק את המבנה הארכיטקטוני של המשרד ומכך להתאים אליו את הריהוט החדש (רצוי להעזר לשם כך במעצב פנים או באדריכל). בבחירת הריהוט המשרדי זכרו כי כדאי לכם להשקיע בריהוט איכותי משום שהדבר ישרת אתכם שנים אחר כך.

חומרים כגון עץ ומתכת הינם חומרים עמידים במיוחד. קחו בחשבון כי במידה ובחרתם בריפוד וכיסוי בצבעים בהירים, תדרשו בהחלפת הכיסוי וכיבוסו לעיתים קרובות. יתכן ועבור המשרד דווקא רצוי השימוש בצבעים עזים או כהים יותר.

התאמתה של ריהוט

נסו לראות האם ניתן לשנות את חללי המשרד ומה תהיה התוצאה אשר תתקבל מכך. קירות הגבס הנמצאים כיום בשימוש רב יוכלו להוות חציצות מעניינות בין חללי עבודה, פינות ישיבה ואף ליצור ספריות ומדפים מעניינים היוצאים ממש מתוך הקיר עצמו.

שינוי חללי המשרד יוכלו למקסם את הפוטנציאל של המבנה המשרדי. ריבוי של פינות המתנה וישיבה מיוחדות יוצר הרגשה של אכפתיות כלפי הלקוח, של יצירתיות ושל אמירה אינדיבידואלית מצידם של בעלי המשרד. חשוב לציין כי כל הנאמר במאמר זה הינו בגדר של המלצה בלבד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב